Eiendomsforvalter
-
Sted
Oslo
-
Ansettelsestype
Fast stilling
-
Søknadsfrist
I Blå Kors jobber vi med forebyggende tiltak, spesielt rettet mot barn og unge, samt behandling, oppfølging etter behandling og inkludering. Rus er en av våre største samfunnsutfordringer og Blå Kors har i over hundre år gjort en viktig innsats for å hjelpe personer som er direkte eller indirekte rammet.
Blå Kors er en ideell aktør og eier og driver 62 virksomheter fordelt over store deler av Norge. Med nærmere 1700 dyktige medarbeidere, 1600 engasjerte frivillige og 1700 aktive medlemmer når vi langt ut. På hovedkontoret er vi ca. 65 personer og markeds- og kommunikasjonsavdelingen består av 18 personer. Vi er opptatt av å videreutvikle samfunnsoppdraget vårt på stadig nye måter.
Ønsker du deg en meningsfylt arbeidshverdag?Vi søker en eiendomsforvalter til å støtte vårt viktige samfunnsoppdrag.
Arbeidsoppgaver
I samarbeid med Blå Kors sine virksomheter og driftsavdelinger vil du:
- Planlegge og gjennomføre vedlikeholds- og utviklingsprosjekter for eiendomsporteføljen
- Budsjettere og følge opp økonomi for vedlikehold, felleskostnader og eierkostnader
- Administrere serviceavtaler, følge opp servicerapporter og sørge for at feil og mangler utbedres
- Bidra til bærekraftig drift ved å overvåke energiforbruk og gjennomføre miljø- og kostnadsreduserende tiltak
- Overvåke og optimalisere driften av tekniske anlegg, og sikre effektiv bruk og oppfølging av FDV-system
- Ha dialog med driftssjefer, leietakere, leverandører og entreprenører for å sikre et godt samarbeid og gode løsninger på eiendommene
- Følge opp og reforhandle leiekontrakter på enkelte eiendommer
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en serviceinnstilt ressurs med god teknisk kompetanse, interesse for økonomisk analyse og høy gjennomføringsevne. Du tar initiativ når du ser at noe kan løses på en bedre måte, og liker å ha en selvstendig rolle med mye ansvar. Du trives i dialog med ulike aktører, fra driftssjefer til leverandører, og motiveres av å finne løsninger som kombinerer teknisk kvalitet og kostnadseffektivitet.
Ønskede kvalifikasjoner
- Erfaring med drift, forvaltning eller prosjektledelse av eiendom, gjerne 7 år eller mer
- Utdanning innen bygg, elektro eller VVS (ingeniørgrad eller fagbrev), men relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning
- Merkantil tilleggsutdanning og god økonomisk forståelse er en fordel
- Trygg i bruk av IT-verktøy, spesielt FDV-systemer og verktøy for ROI-analyse (Excel)
- Evne til å kommunisere tydelig, både skriftlig og muntlig
Hva kan vi tilby deg?
- En meningsfull og variert arbeidshverdag i en organisasjon med et viktig samfunnsoppdrag
- Konkurransedyktige betingelser, inkludert medlemskap i Statens pensjonskasse
- Et trivelig miljø med stor takhøyde
- En fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor
- Moderne, nyoppussede kontorlokaler sentralt i Oslo, med attraktive fasiliteter som kantine, treningsrom m.m.
Søknadsfrist:søndag 23. februar
Vi krever ikke at du skriver søknadsbrev (med mindre du har lyst), men vi ønsker at du besvarer et par spørsmål. Spørsmålene finner du ved å klikke på «søk her». Ønsker du å laste opp søknadsbrev, kan dette legges til under «ytterligere filer».
Dersom du har spørsmål rundt stillingen er du velkommen til å kontakte vår rekrutteringspartner, Eiendomstalenter, v/ daglig leder Malene Tunold, på telefon: 932 80 295 eller e-post: malene@eiendomstalenter.no